FAQ

Nasz automat dba o to, abyście otrzymali pakiety Netfliks, jak i wszystkie inne do 5 minut od opłacenia zamówienia.
W przypadku nieotrzymania zamówionego pakietu warto spojrzeć w „spam”. Jeżeli nie ma tam Twojego pakietu, to skontaktuj się z nami mail’owo, od razu podaj datę i mail, na który zostało złożone zamówienie.
Nie przejmuj się, przy przerwanej płatności pieniądze nie znikną z Twojego konta. Wystarczy, że ponownie zamówisz wybrany pakiet.
Niestety nie, oferowany przez nas pakiet Netfliks pozwala na odtwarzanie na jednym urządzeniu w jednym czasie.
W wiadomości mail’owej, w której przesłaliśmy Ci kody do pakietu, znajdziesz formularz reklamacyjny. Znajduje się on na samym dole.
Ustawa przewiduje 14 dni roboczych, ale my odpowiadamy do 72 godzin od wpłynięcia Twojego zgłoszenia.
W polskim prawie nie obowiązuje zwrot produktów w przypadku produktów w postaci cyfrowej, takiego produktu (o krótszej dacie) niestety nikomu już nie sprzedamy dalej.
Nie masz się o co martwić, opłacenie pakietu leży po naszej stronie i możesz być pewny, że to zrobimy 🙂
Hasła do pełnego dostępu niestety nie możesz zmienić, ale masz możliwość ustawienia prywatnego kodu PIN na swój profil.
Jak najbardziej, współpracujemy ze sprawdzonymi pośrednikami płatności, którzy swoją troską o Twoje pieniądze, zdążyli wyrobić swoją pozycję na tym rynku.
Pewnie 🙂 Udzielamy gwarancji na pełny okres ważności wybranego pakietu.
Najczęściej uzupełniamy zapasy w ciągu godziny od „wyczyszczenia” magazynu 🙂
Nasz zespół pracuje od poniedziałku do piątku. Niestety nie możemy wymagać, by pracownik odpowiadał na maile w dzień wolny od pracy. Na wszystkie weekendowe pytania odpowiadamy w poniedziałki.